Overdagkring leest Psalmen Overdagkring leest Psalmen
Samen lezen in psalmen met de Overdagkring o.l.v. kerkelijk werker Jeroen de Wind

Heeft u of heb jij zin in ontmoeting en samen lezen in de Bijbel? Samen zullen we zoeken naar de bemoediging, blijdschap en troost die God ons geeft in de psalmen. Verschillende mensen hebben vroeger hun gebeden en daarmee ook geloofsleven op papier gezet. Als we die samen lezen, zullen we ongetwijfeld iets van God ontdekken en groeien in ons vertrouwen op Hem. Voor deze kring – speciaal voor iedereen die niet in de avond maar juist overdag naar een kring wil – gebruiken we het Bijbelstudieboekje ‘Leren vertrouwen op God’ van Hetty Lalleman. Mocht u of jij deze voor €10,99 willen aanschaffen, laat het Jeroen de Wind dan weten via tel. 0620816144 of pastor-v-h@hervormdwezep.nl.

Voor deze gesprekskring gaan we dus in het seizoen 2024/2025 elkaar ontmoeten en samen de Bijbel openen. Of je nu veel of weinig van het geloof weet, veel of juist weinig erover kan delen: iedereen is van harte welkom! We komen maandelijks op donderdagmiddag 15.00 uur bij elkaar in de Vredeskerk aan het Heidepad in Wezep. Vanaf 14.45 uur staat de koffie en thee klaar.

De geplande data zijn:
3 oktober