Mannenzang in de Hoeksteen Mannenzang in de Hoeksteen

Zondagmorgen 27 oktober staat de kerkdienst in de Hoeksteen te Hattemerbroek in het teken van de kerkhervorming. Hier wordt muzikale medewerking aan verleend door een aantal zangers van het mannenontbijt uit onze eigen gemeente. Dit ensemble en ook de samenzang worden begeleid door accordeon en fluit. Voorganger in deze dienst is ds. J. B. Kamp uit Arnhem. De liederen die samen worden gezongen zijn door Luther gedicht of sluiten aan bij het thema 'kerkhervorming'. Het ensemble zingt bekende liederen uit onder andere de Johannes de Heer bundel, Hervormde bundel 1938 en het Liedboek voor de Kerken. ‘De toegang is vrij.’ Dat is (ook) het thema van de meditatie. Iedere belangstellende is hartelijk welkom. De dienst begint om 9.30 uur.